افتتاح هشتاد و هفتمین کانون فرهنگی هنری مساجد شهر یزد

 یزدفردا "هشتاد و هفتمین کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان یزد با نام کانون "قرآن و شهداء" در مسجد حضرت امام حسین (ع) واقع در خیابان خرمشهر کوچه شهید دهقان افتتاح شد.
این کانون فرهنگی هنری به همت امام جماعت، هیئت امناء و جوانان با هدف جذب جوانان و نوجوانان و آشنایی آنان با رهنمودهای قرآن و شهداء راه اندازی شده است .

نماینده امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد در مراسم افتتاح این کانون فرهنگی هنری به اهمیت فعالیت های مذهبی خصوصاً به صورت دسته جمعی اشاره و تاکید کرد: مساجد باید به عنوان پایگاه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی معرفی شوند.

گفتنی است: راه اندازی کانون فرهنگی هنری در تمامی مساجد شهرستان یزد از اهداف دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد می باشد که در این راستا تلاش مضاعفی در دستور کار قرار گرفته است.

چندی پیش مسئول کانون مساجد استان یزد از افتتاح همزمان 31 کانون فرهنگی هنری مساجد به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

با افتتاح این کانون های فرهنگی هنری، تعداد کانون های فرهنگی هنری استان یزد به 200 کانون خواهد رسید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت نیز چندی پیش تشکیل کانون فرهنگی و هنری مساجد را اولویت برنامه های فرهنگی و هنری این اداره ذکر و تصریح کرد: افتتاح 20 کانون فرهنگی هنری مساجد تا پایان سال اولویت کاری این اداره است.

گفتنی است: اکثر کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان یزد قرار دارد و دبیرخانه کانون مساجد توجه به نقاط محروم را در اولویت کاری قرار داده است.




 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا